Smidig företagslösning

» > Tips,
Nu kommer ännu ett litet tips för oss företagare, återigen via Visma. Ett företag jag verkligen har kommit närmre nu både via mitt egna företag men även via mitt arbete som ekonomiansvarig jag har just nu.

Det finns en hel del man behöver köpa in när man startar och bedriver ett företag och det är allt ifrån kontorsmaterial, kontorsmaskiner till fraktlösningar och trycksaker. Detta har nu Visma en smidig lösning på via Visma Advantage där de har ett typ av samarbete med flera leverantörer som är användbara. För kontorsmaskiner exempelvis har de kontakt med Canon, Dustin och Staples som har mycket att erbjuda av det man kan behöva. För vem behöver inte ha en bra dator och skrivare och hur bra är det inte att Visma redan har samförhandlat bättre priser för oss företagare. För tillfället är jag uppdaterad med produkter inom just detta men vet vart jag ska vända mig när det är dags för uppgradering.

Gällande kontorsmaterial är det något man ständigt behöver fylla på med och vissa saker ännu mer. Då är det perfekt att kunna välja ut 15 stycken specialprodukter som man får extra mycket rabatt på hos Staples via denna samarbetslösning. Genom detta vinner man både tid och pengar då du själv inte behöver ta upp saker till förhandling och det bästa priset är redan klart!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: